უცხოური ენის ცოდნის თვითშეფასების სქემა
შემიძლია მეგობარს მივწერო წერილი
|
ყოველთვის
|
ხანდახან
|
არასოდეს
|
|
შემიძლია შევავსო სააპლიკაციო ფორმა
|
||||
თემის წერისას ვიყენებ ახლადნასწავლ სიტყვებს
|
||||
შემიძლია ლექსიკონის გამოყენება
|
||||
შემიძლია ვისაუბრო ჩემი მომავალი სპეციალობის შესახებ
|
||||
მოსწავლეთა თვითშეფასების სქემა
შემოხაზე სწორი
პასუხი
დავალების მოთხოვნას ვუპასუხე ზუსტად
|
დიახ
|
არა
|
*მოვიყვანე რამდენინე მაგალითი
|
||
*დავიცავი აბზაცები
|
||
*დავიცვი სიტყვების
რაოდენობა
|
||
*ნაშრომი გადავათეთრე
|
ზეპირი კომუნიკაციის შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
ქულები
|
მსჯელობს გარკვევით და ამომწურავად. მოყავს ფაქტები და არგუმენტები
|
|
მეტყველებს თანმიმდევრულად, წინადადებებს ლოგიკურად უკავშირებს ერთმანეთს
|
|
იყენებს სათანადო ასაკისთვის და კლასისთვის შესაფერის ლექსიკას და მხატვრულ ხერხებს
|
|
საუბრობს ნელა და გარკვევით: ბგერები კარგია, ინტონაცია, მახვილი და
რიტმი-სწორია
|
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
შეფასების კრიტერიუმები
ყოველთვის
|
ზოგჯერ
|
არასოდეს
|
|
მეტყველებს გაბმულად
|
|||
მოჰყავს არგუმენტები
|
|||
სწორად სვამს მახვილებს
|
თვითშეფასების სქემა ინგლისურ ენაში
სახელი, გვარი-
თარიღი-
გახაზე სწორი პასუხი
ყოველთვის
|
ზოგჯერ
|
არასოდეს
|
|
ერთი თვალის გადავლებით
ვხვდები რაზეა ტექსტი
|
|||
კონტექსტით ვხვდები უცნობი სიტყვების მნიშვნელობას
|
|||
სანამ თემის წერას დავიწყებ ჯერ გეგმას ვადგენ
|
|||
ნაწერის შავ ვარიანტს ვასწორებ და გადავწერ
|
|||
წერისას ვიცავ დროის ლიმიტს
|
|||
ვსარგებლობ ლექსიკონით
|
No comments:
Post a Comment