კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
დასწრების
ფურცელი
შეხვედრის თარიღი: 15.02.2018 წ.
შეხვედრის დრო: 15.00-17.00
შეხვედრის მიზანი:
სასწავლო რესურსის მნიშვნელობის განსაზღვრა საგაკვეთილო
პროცესში.
შეხვედრის ორგანიზატორის
სახელი და გვარი: იზოლდა დანელია
მონაწილე მასწავლებლების
რაოდენობა: 4
#
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
1.
|
იზოლდა დანელია
|
595 51 69 43
|
2.
|
მაია აშორტია
|
577 95 07 24
|
3.
|
ოთარ ნაჭყებია
|
551091078
|
4.
|
ნანა ლომია
|
551 09 10 84
|
5.
|
||
6.
|
||
7.
|
||
8.
|
||
9.
|
||
10.
|
||
11.
|
||
12.
|
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
დასწრების
ფურცელი
შეხვედრის თარიღი:
12.03.2018
შეხვედრის დრო: 15.00-17.00
შეხვედრის მიზანი:
სასწავლო რესურსის ,როგორც მოტივაციის ასამაღლებელი საშუალება მოსწავლეებში.
შეხვედრის ორგანიზატორის
სახელი და გვარი:იზოლდა დანელია
მონაწილე მასწავლებლების
რაოდენობა: 4
#
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
1.
|
იზოლდა დანელია
|
595 51 69 43
|
2.
|
მაია აშორტია
|
577 95 07 24
|
3.
|
ოთარ ნაჭყებია
|
551 09 10 78
|
4.
|
ნანა ლომია
|
551 09 10 84
|
5.
|
||
6.
|
||
7.
|
||
8.
|
||
9.
|
||
10.
|
||
11.
|
||
12.
|
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
დასწრების
ფურცელი
შეხვედრის თარიღი: 20.04 2018 შეხვედრის დრო:
15.00-17.00
შეხვედრის მიზანი:
სასწავლო რესურსის შექმნა
შეხვედრის ორგანიზატორის
სახელი და გვარი:იზოლდა დანელია
მონაწილე მასწავლებლების
რაოდენობა: 4
#
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
1.
|
იზოლდა დანელია
|
595 51 69 43
|
2.
|
მაია აშორტია
|
577 95 07 24
|
3.
|
ოთარ ნაჭყებია
|
551 09 10 78
|
4.
|
ნანა ლომია
|
551 09 10 84
|
5.
|
||
6.
|
||
7.
|
||
8.
|
||
9.
|
||
10.
|
||
11.
|
||
12.
|
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
მასწავლებლის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: იზოლდა დანელია
|
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:
I შეხვედრის თარიღი:15.02.2018.
II შეხვედრის თარიღი:12.03.2018.
III შეხვედრის თარიღი:20.04.2018.
|
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:
I შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსის მნიშვნელობა საგაკვეთილო
პროცესში.
II შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსი როგორც მოტივაციის
ამაღლების საშუალება.
III შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსის სახეები.
|
შეხვედრის / შეხვედრების მიზანი:
I შეხვედრის მიზანი:სასწავლო რესურსის მნისვნელობის
განსაზღვრა.
II შეხვედრის მიზანი:როგორ ამაღლებს სასწავლო რესურსი
მოსწავლეთა მოტივაციას
III შეხვედრის მიზანი:სასწავლო რესურსის სახეების
გაცნობა,მათი გამოყენების აუცილებლობა და
თავად მასწავლებლის მიერ შექმნილი რესურსების გაცნობა.
|
მონაწილე მასწავლებელთა უკუკავშირი
სთხოვეთ შეხვედრის მონაწილე თითოეულ
მასწავლებელს შეაჯამოს საკუთარი უკუკავშირი.
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ოთარ ნაჭყებია
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის
სამივე შეხვედრის ეფექტურობას შევაფასებ 10 ქულით.რადგან
შეხვედრებზე კარგად გავიგე სასწავლო რესურსის მნიშვნელობა .გავიგე სასწავლო რსურსის
სახეები.გავიაზრე რესურსის გამოყენების მნიშვნელობ.ვთვლი,რომ სასწავლო რესურსის გამოყენება
დამეხმარება შევძლო საგაკვეთილო მიზნის მიღწევა და დავხვეწო ჩემი პროფესიული უნარები.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მაია აშორტია
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
სამივე შეხვედრა ჩემთვის იყო ეფექტური,საინტერესო
იყო წარმოდგენილი საკითხები.განხილვის პროცესში ჩემთვის საინტერესო მრავალი დეტალი
გამოიკვეთა,კერძოდ ყოველთვის მაინტერესებდა თვალსაჩინოებების გამოყენების მნიშვნელობა
გაკვეთილზე.გავიგე ბევრი რამ და ამ შეხვედრების
შემდეგ გავიაზრე,რომ პედაგოგებმა თავად უნდა შექმნან რესურსები,რასაც ნამდვილად განვახორციელებ
და მოსწავლეებს შევთავაზებ ჩემს მიერ შექმნილ რესურსებს.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნანა ლომია
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ამ შეხვედრების ეფექტურობას ვაფასებ 10 ქულით,რადგან
ამ შეხვედრების შედეგად მივხვდი,რომ კოლეგებთან თანამშრომლობა არის ერთერთი ხელშემწყობი
ფაქტორი მასწავლებლის პროფესიული ზრდისკენ.სწორედ ერთობლივმა მუშაობამ მომცა მოტივაცია გადამეხედა საკუთარი საქმიანობისთვის
და დამეხვეწა ჩემს მიერ გამოყენებული რესურსები. გავითვალისწინებ შეხვედრების შედეგად
მიღებული ინფორმაცია.
|
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
სამუშაო შეხვედრების გეგმა
კოლეგებთან შეხვედრების ორგანიზატორის
(ქოუჩის) სახელი და გვარი:
#
|
შეხვედრის თარიღი
|
შეხვედრის მიზანი
|
შეხვედრის ძირითადი
საკითხები
|
|
1.
|
30.11
|
გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელის
უპირატესობების გაცნობა.გაკვეთილის სამფაზიანი მოდულის მიხედვით დაგეგმვა.(როგორ იგეგმება გაკვეთილი სამფაზიანი
მოდულით)
|
გაკვეთილის
გეგმის კომპონენტები
გაკვეთილის გეგმის მნიშვნელობა
სამფაზიანი გაკვეთილის მოდელი
|
|
2.
|
12.12
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზნების შესაბამისად დაგეგმვისთვის
საჭირო აქტივობების შემუშავება.
|
რას
წარმოადგენს გაკვეთილის სასწავლო მიზანი?
გაკვეთილის
მიზანთან შესაბამისი ეფექტური აქტივობები.
|
|
3.
|
20.12
|
ესგ-ს როლი გაკვეთილის დაგეგმვისას.
|
ეროვნული სასწავლო გეგმის გათვალისწინება გაკვეთილის
დაგეგმვისას.
|
|
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
მონაწილე მასწავლებელთა უკუკავშირი
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:
I შეხვედრის თემა: გაკვეთილის სამფაზიანი მოდული.
II შეხვედრის
თემა: გაკვეთილის სასწავლო მიზნების განსაზღვრა.
III შეხვედრის
თემა: ესგ-ს როლი გაკვეთილის დაგეგმვისას.
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:
I შეხვედრის თარიღი:.30.11
II შეხვედრის თარიღი: 12.12
III შეხვედრის თარიღი:20.12
შეხვედრის ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი:
იზოლდა დანელია
|
შეხვედრის / შეხვედრების მიზანი:
I შეხვედრის მიზანი: გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელის
უპირატესობების გაცნობა.გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელის მიხედვით დაგეგმვა.(როგორ იგეგმება გაკვეთილი სამფაზიანი
მოდელით)
II შეხვედრის მიზანი: გაკვეთილის სასწავლო მიზნების
შესაბამისად დაგეგმვისთვის
საჭირო აქტივობების შემუშავება.
III შეხვედრის მიზანი:ესგ-ს როლი გაკვეთილის დაგეგმვისას.
|
სთხოვეთ შეხვედრის მონაწილე თითოეულ
მასწავლებელს შეაჯამოს საკუთარი უკუკავშირი.
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ოთარ ნაჭყებია
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის
სამივე შეხვედრის ეფექტურობას შევაფასებ 10 ქულით.რადგან
შეხვედრაზე კარგად გავიგე.რას ნიშნავს გაკვეთილის დაგეგმვა სამფაზიანი მოდელით.გავიაზრე
მისი უპირატესობები.ასევე გაკვეთილის გეგმის შედგენა სასწავლო მიზნის შესაბამისად
და ეროვნული სასწავლო გეგმის მნიშვნელობა ამ პროცესში.მოწოდებული ინფორმაცია იყო
საინტერესო და მნიშვნელოვანი.ვთვლი,რომ კარგი გაკვეთილის გეგმა დამეხმარება შევძლო
საგაკვეთილო მიზნის მიღწევა და დავხვეწო
ჩემი პროფესიული უნარები.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მაია აშორტია
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
სამივე შეხვედრა ჩემთვის იყო ეფექტური,საინტერესო
იყო წარმოდგენილი საკითხები.განხილვის პროცესში ჩემთვის საინტერესო მრავალი დეტალი
გამოიკვეთა,კერძოდ ყოველთვის მაინტერესებდა ეროვნული სასწავლო გეგმის როლი გაკვეთილის
დაგეგმვის პროცესში და ამ შეხვედრების შემდეგ გავიაზრე,რომ ის უნდა იყოს ყველა პედაგოგისთვის
სამაგიდო წიგნი,ერთგვარი სახელმძღვანელო და გაკვეთილს შემდგომში ყოველთვის დავგეგმავ
ამის გათვალისწინებით.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნანა ლომია
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ამ შეხვედრების ეფექტურობას ვაფასებ 10 ქულით,რადგან
ამ შეხვედრების შედეგად მივხვდი,რომ კოლეგებთან თანამშრომლობა არის ერთერთი ხელშემწყობი
ფაქტორი მასწავლებლის პროფესიული ზრდისკენ.სწორედ ერთობლივმა მუშაობამ მომცა მოტივაცია გადამეხედა საკუთარი საქმიანობისთვის
და დამეხვეწა ჩემს მიერ შედგენილი გაკვეთილის გეგმები.დაგეგმვისას გავიტვალისწინე
შეხვედრების სედეგად მიღებული ინფორმაცია.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნონა ერქვანია
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრები შევააფასე 10 ქულით,რადგან საინტერესო
იყო შეხვედრის თემები,მივიღე ამომწურავი ინფორმაცია გაკვეთილის გეგმის შედგენასთან
დაკავშირებით.რაც მნიშვნელოვანია ჩემი პროფესიული საქმიანობისთვის,რადგან სწორედ
კარგად დაწერილი გაკვეთილის გეგმა დამეხმარება მივაღწიო ეროვნული სასწავლო გეგმით
განსაზღვრულ მისაღწევ შედეგებს და მივცე მოწავლეებს მრავალმხრივ განვითარების შესაძლებლობა.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნანული წულაია
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრები შევაფასე 10 ქულით,რადგან საინტერესო იყო
შეხვედრის თემები,მივიღე ინფორმაცია გაკვეთილის გეგმის შედგენასთან დაკავშირებით.შეხვედრაზე
მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე დავწერე გაკვეთილის გეგმები.ვიყენებ შეხვედრაზე
მიღებულ ინფორმაციას ჩემს პედაგოგიურ პრაქტიკაში და ის მაძლევს საშუალებას კარგად
წარვმართო გაკვეთილი.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მაყვალა გაგუა
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
გავიგე ბევრი რამ ახალი გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელის
შესახებ.ესგს როლზე გაკვეთილის დაგეგმვისას.შეხვედრებზე გავიგე რომ აუცილებელია ყურადღება
მიექცეს ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრულ
მოთხოვნებს.ასევე კარგი იყო ის რომ შეხვედრაზე ვითანამშრომლეთ,გავუზირეთ მოსაზრებები
ერთმანეთს.შეხვედრის ეფექტურობას შევაფასებდი 10 ქულით.
|
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
შეხვედრის
ორგანიზატორი მასწავლებლის (ქოუჩის) რეფლექსია
მასწავლებლის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: იზოლდა დანელია
|
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:
I შეხვედრის თარიღი:15.02.2018.
II შეხვედრის თარიღი:12.03.2018.
III შეხვედრის თარიღი:20.04.2018.
|
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:
I შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსის მნიშვნელობა საგაკვეთილო
პროცესში.
II შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსი როგორც მოტივაციის
ამაღლების საშუალება.
III შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსის სახეები.
|
შეხვედრის / შეხვედრების მიზანი:
I შეხვედრის მიზანი:სასწავლო რესურსის მნიშვნელობის
განსაზღვრა.
II შეხვედრის მიზანი:როგორ ამაღლებს სასწავლო რესურსი
მოსწავლეთა მოტივაციას
III შეხვედრის მიზანი:სასწავლო რესურსის სახეების
გაცნობა,მათი გამოყენების აუცილებლობა და
თავად მასწავლებლის მიერ შექმნილი რესურსების გაცნობა.
|
გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა
და განხილული საკითხები.
სამუშაო შეხვედრებს ვატარებდით გაკვეთილების შემდეგ,მისი
ხანგრძლივობა იყო დაახლოებით 90 წუთი.
დასაწყისში
ვაკეთებდი მოხსენებას თემასთან დაკავშირებით.მასწავლებლებს გავაცანი ლიტერატურა,რესურსების
გამოყენებასთან დაკავშირებით.ასევე შევეხეთ ელექტრონული რესურსების საკითხს.როგორც ცნობილია ასეთი სახის რესურსები გაკვეთილს ხდის საინტერესოს, წარმოაჩენს მასწავლებლის კომპეტენციას, მოსწავლეებს აქტიურად ჩართავს პროცესში, იძლევა ინტერაქტივის საშუალებას.აუდიო თუ ვიდეო მასალების გამოყენება მოსწავლეს პოზიტიურად განაწყობს, უადვილებს სწავლებას და ამასთანავე უძლიერებს შინაარსისადმი ინტერესს, ამდიდრებს სასწავლო პროცესს.ასევე შევეხეთ პლაკატებს,სხვადასხვა სახის თვალსაჩინოებების გამოყენების საკთხს.მასწავლებლებს თავადაც შეუძლიათ თვალსაჩინოებების და პლაკატების დამზადება და გამოითქვა სურვილი რომ დაგვემზადებიანა ისინი.
შეხვედრებზე დაისვა კითხვები:რატომ არის სასწავლო პროცესში რესურსების გამოყენება მნიშვნელოვანი?
•
როგორ ეხმარება რესურსი მოსწავლეს გაკვეთილის
უკეთ გაგებაში.
•
რა არის თვალსაჩინოება.
•
როგორი ხდება სასწავლო პროცესი რესურსების
გამოყენების შედეგად?
•
რატომ ხდება მოსწავლეთა მეტი ჩართულობა?
•
რატომ იზრდება მოსწავლეთა მოტივაცია?
•
ხდება თუ არა მოსწავლეების აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესება?
ეს იყო საკითხები რომლებიც ამომწურავად განვიხილეთ
შეხვედრებზე,ვიმსჯელეთ და გავეცით ამომწურავი პასუხები.
|
როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში
მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?
ვთვლი რომ პედაგოგის პროფესიულ საქმიანობაში მნიშვნელოვანია
თანამშრომლობა კოლეგებთან.როდესაც მასწავლებლები ერთმანეთს ვუზიარებდით საკუთარ გამოცდილებას.ბევრი
საინტერესო საკითხი გამოიკვეთა.მოგვიწია ინფორმაციები მოგვეძიებინა სხვადასხვა წყაროებიდან
და
ამ მხრივ გამოცდილება შევიძინე.
შეხვედრის ძლიერი მხარე იყო ის რომ საკითხები წარმოდგენილი
იყო ცხადად და გაიზარდა კოლეგების მოტივაცია.ვთვლი რომ შეხვედრაზე ნამდვილად მოხდა
დასახული მიზნის მიღწევა,რადგან პედაგოგებმა შექმნეს შეხვედრის პროდუქტი საინტერესო რესურსები და წარმოადგინეს.
|
როგორ გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას
მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?
გაკვეთილზე მუდმივად ვიყენებ სხვადასხვა სახის რესურსებს, შეხვედრების
შედეგად ბევრი საინტერესო იდეა დამებადა და განვახორციელე კონრეტულად როდესაც გვქონდა
სასწავლო თემა ზღაპარი,მოსწავლეებს მოვუტანე ასაწყობი რესურსი ზღაპრის გმირებზე. ისინი
ხალისით აწყობდნენ ზღაპრის გმირებს, იყვნენ მოტივირებულები და მასალის ათვისება არ
გასჭირვებიათ აქედან გამომაქვს დასკვნა,რომ გაკვეთილზე ჩემ მიერ გამოყენებულმა აქტივობებმა გაზარდა მოსწავლეთა
მოტივაცია,უზრუნველყო მოსწავლეთა მაქსიმალური ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში,
რაზეც დიდი გავლენა იქონია მრავალფეროვანი სასწავლო რესურსების გამოყენებამ.
|
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის (ქოუჩის) რეფლექსია
მასწავლებლის (ქოუჩის)
სახელი და გვარი: იზოლდა დანელია
|
შეხვედრის / შეხვედრების
თარიღი:
I შეხვედრის თარიღი:15.02.2018.
II შეხვედრის თარიღი:12.03.2018.
III შეხვედრის თარიღი:20.04.2018.
|
შეხვედრის / შეხვედრების
თემა:
I შეხვედრის თემა:სასწავლო
რესურსის მნიშვნელობა საგაკვეთილო პროცესში.
II შეხვედრის თემა:სასწავლო
რესურსი როგორც მოტივაციის ამაღლების საშუალება.
III შეხვედრის თემა:სასწავლო
რესურსის სახეები.
|
შეხვედრის / შეხვედრების მიზანი:
I შეხვედრის მიზანი:სასწავლო
რესურსის მნიშვნელობის განსაზღვრა.
II შეხვედრის მიზანი:როგორ
ამაღლებს სასწავლო რესურსი მოსწავლეთა მოტივაციას
III შეხვედრის მიზანი:სასწავლო
რესურსის სახეების გაცნობა,მათი გამოყენების
აუცილებლობა და თავად მასწავლებლის მიერ შექმნილი რესურსების გაცნობა.
|
გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ
შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები.
სამუშაო შეხვედრებს
ვატარებდით გაკვეთილების შემდეგ,მისი ხანგრძლივობა იყო დაახლოებით 90 წუთი.
დასაწყისში ვაკეთებდი მოხსენებას თემასთან დაკავშირებით.მასწავლებლებს
გავაცანი ლიტერატურა,რესურსების გამოყენებასთან დაკავშირებით.ასევე შევეხეთ ელექტრონული რესურსების საკითხს.როგორც ცნობილია ასეთი სახის რესურსები გაკვეთილს ხდის საინტერესოს, წარმოაჩენს მასწავლებლის კომპეტენციას, მოსწავლეებს აქტიურად ჩართავს პროცესში, იძლევა ინტერაქტივის საშუალებას.აუდიო თუ ვიდეო მასალების გამოყენება მოსწავლეს პოზიტიურად განაწყობს, უადვილებს სწავლებას და ამასთანავე უძლიერებს შინაარსისადმი ინტერესს, ამდიდრებს სასწავლო პროცესს.ასევე შევეხეთ პლაკატებს,სხვადასხვა სახის თვალსაჩინოებების გამოყენების საკთხს.მასწავლებლებს თავადაც შეუძლიათ თვალსაჩინოებების და პლაკატების დამზადება და გამოითქვა სურვილი რომ დაგვემზადებიანა ისინი.
შეხვედრებზე დაისვა
კითხვები:რატომ
არის სასწავლო პროცესში რესურსების გამოყენება
მნიშვნელოვანი?
•
როგორ ეხმარება რესურსი მოსწავლეს გაკვეთილის
უკეთ გაგებაში.
•
რა არის თვალსაჩინოება.
•
როგორი ხდება სასწავლო პროცესი რესურსების
გამოყენების შედეგად?
•
რატომ ხდება მოსწავლეთა მეტი ჩართულობა?
•
რატომ იზრდება მოსწავლეთა მოტივაცია?
•
ხდება
თუ არა მოსწავლეების აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესება?
ეს იყო საკითხები რომლებიც ამომწურავად განვიხილეთ
შეხვედრებზე,ვიმსჯელეთ და გავეცით ამომწურავი პასუხები.
|
როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ
შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?
ვთვლი რომ პედაგოგის
პროფესიულ საქმიანობაში მნიშვნელოვანია თანამშრომლობა კოლეგებთან.როდესაც მასწავლებლები
ერთმანეთს ვუზიარებდით საკუთარ გამოცდილებას.ბევრი საინტერესო საკითხი გამოიკვეთა.მოგვიწია
ინფორმაციები მოგვეძიებინა სხვადასხვა წყაროებიდან და
ამ მხრივ გამოცდილება
შევიძინე.
შეხვედრის ძლიერი მხარე
იყო ის რომ საკითხები წარმოდგენილი იყო ცხადად და გაიზარდა კოლეგების მოტივაცია.ვთვლი
რომ შეხვედრაზე ნამდვილად მოხდა დასახული მიზნის მიღწევა,რადგან პედაგოგებმა შექმნეს შეხვედრის პროდუქტი საინტერესო რესურსები და წარმოადგინეს.
|
როგორ გამოიყენებთ
ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?
გაკვეთილზე მუდმივად
ვიყენებ სხვადასხვა სახის რესურსებს,შეხვედრების შედეგად ბევრი საინტერესო იდეა დამებადა
და განვახორციელე კონრეტულად როდესაც გვქონდა სასწავლო თემა ზღაპარი,მოსწავლეებს
მოვუტანე ასაწყობი
რესურსი ზღაპრის გმირებზე.ისინი ხალისით აწყობდნენ ზღაპრის გმირებს,იყვნენ მოტივირებულები
და მასალის ათვისება არ გასწირვებიათ აქედან
გამომაქვს დასკვნა,რომ გაკვეთილზე ჩემ მიერ გამოყენებულმა აქტივობებმა გაზარდა მოსწავლეთა
მოტივაცია,უზრუნველყო მოსწავლეთა მაქსიმალური ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში,
რაზეც დიდი გავლენა იქონია მრავალფეროვანი სასწავლო რესურსების გამოყენებამ.
|
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
შეხვედრის ორგანიზატორი
მასწავლებლის (ქოუჩის) რეფლექსია
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:
I შეხვედრის თემა: გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი.
II შეხვედრის თემა: გაკვეთილის სასწავლო მიზნების განსაზღვრა.
III შეხვედრის თემა: ესგ-ს როლი გაკვეთილის დაგეგმვისას.
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:
I შეხვედრის თარიღი:.30.11
II შეხვედრის თარიღი: 12.12
III შეხვედრის თარიღი:20.12
შეხვედრის ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: იზოლდა დანელია
შეხვედრის / შეხვედრების მიზანი:
I შეხვედრის მიზანი: გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელის უპირატესობების გაცნობა.გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელის მიხედვით დაგეგმვა.(როგორ იგეგმება გაკვეთილი სამფაზიანი მოდელით)
II შეხვედრის მიზანი: გაკვეთილის სასწავლო მიზნების შესაბამისად დაგეგმვისთვის
საჭირო აქტივობების შემუშავება.
III შეხვედრის მიზანი:ესგ-ს როლი გაკვეთილის დაგეგმვისას.
|
გთხოვთ მოკლედ
აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები.
შეხვედრები
ეხებოდა კონსტრუირებული გაკვეთილის გეგმის
შექმნის მნიშვნელობას,მის კომპონენტებს.კერძოდ განვიხილეთ გაკვეთილის სამფაზიანი
მოდელი, თუ რა უპირატესობა აქვს მას,როგორ იგეგმება გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი,
გავაანალიზ ეთ დაგეგმვისას,სასწავლო მიზნების შესაბამისად, საჭირო აქტივობების შემუშავების პრინციპები ცალ-ცალკე
განვიხილეთ საკვანძო საკითხები, როგორც თეორიული ისე პრაქტიკული მხარე, ასევე ვისაუბრეთ
ესგ-ს როლზე გაკვეთილის დაგეგმვისას
შეხვედრებზე გავიხსენეთ რამდენად ემსახურება მიზნის მიღწევას
სამფაზიანი მოდულის გაკვეთილი, გავარჩიეთ მისი ეტაპები 1.გამოწვევა, რომელიც გულისხმობს
მოცემულ საკითხზე ან მოვლენაზე არსებულ ცოდნას,
განცდების, შთაბეჭდილებების გააქტიურებას.ამის შედეგად ხდება შესასწავლი საკითხის
ირგვლივ ფიქრი,ახალ თემაზე, მოსწავლეთა გააქტიურება,
ინტერესის ზრდა,რაც საკითხის პროვოცირებას
უწყობს ხელს. მეორე ფაზა სიღრმისეული წვდომა (მასალის მიწოდება) შესასწავლი
საკითხის შინაარსის გაგებას დააღქმას უწყობს ხელს. მოსწავლე ეცნობა ახალ ინფორმაციას,
გაკვეთილის მიზანთან შესაბამისი ეფექტური აქტივობების საშუალებით:( ე.წ. აუდიო და
ვიდეო მასალების გაცნობა, ტექსტის წაკითხვა, შესაბამისი რესურსების გამოყენება)
III. გააზრების რეფლექსიის ეტაპზე როცა მოსწავლეები შეძლებენ
გაანალიზონ არსებული და ახლად მიღებული ცოდნა, ხდება აზრის გაცვლა- გამოცვლა, მსჯელობა.
შეხვედრებზე დაწვრილებით განვიხილეთ ელექტრონული რესურსები, რომელიც საინტერესოს და მრავალფეროვანს ხდის გაკვეთილს,ზრდის მოტივაციას, წარმოაჩენს მასწავლებლის კომპეტენციას, ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას. შეხვედრაზე მასწავლებლებმა გამოთქვეს სურვილი, რომ მომავალშიც შეძლებდნენ სხვადასხვა რესურსებისა და თვალსაჩინოებების გაკეთებას და გამოყენებას გაკვეთილზე რაც მოსწავლეთა აკადემიური წარმატების საწინდარი იქნება
|
როგორ დაგეხმარათ
აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?
იმდენად,
რამდენადაც პროფესიული განვითარებისათვის მნიშვნელოვანია სხვების გამოცდილების შესწავლა
და კოლეგებთან ერთად ახლის შეძენა, მაგრამ არა ნაკლებ მნიშვნელოვანია საკუთარი გამოცდილების,
მიგნებებისა და იდეების გაზიარება კოლეგებისათვის შეხვედრის მსვლელობისას, მონაწილე
მასწავლებლებმა ერთმანეთს გაუზიარეს გამოცდილება, რამაც ცხადყო, რომ კონსტრუირებული
გაკვეთილის დაგეგმვისას არსებობს პრობლემები, რომელიც ითვალისწინებს გაკვეთილის სასწავლო
მიზნების სწორად განსაზღვრას და ესგ-ს როლს გაკვეთილის დაგეგმვისას, ამდენად მსგავსი
შეხვედრების ჩატარება აუცილებელია.
გავიაზრე, რომ შეხვედრების დაგეგმვისას, პირველ
რიგში უნდა გავითვალისწინო, შეხვედრაში მონაწილე მასწავლებლების ინტერესები და საჭიროებები,
მოვამზადოთ შესაბამისი რესურსები, შევიმუშავოთ მსვლელობის გეგმა, გავითვალისწინო
მათვის მისაღები დრო, შევუთანხმდე მსვლელობის ხანგრძლივობაზე,შევუქმნა ნდობაზე დამყარებული
სამუშაო გარემო .საჭიროებიდან გამომდინარე ჩემი გამოცდილება გავუზიარო კოლეგებს,
რომ ჩვენი შეხვედრები იყოს მრავალფეროვანი, საინტერესო და შედეგის მომცემი.
შეხვედრებზე ასევე ვიმსჯელეთ ,გაკვეთილის სამფაზიანი
მოდულის, გაკვეთილის სასწავლო მიზნების განსაზღვრასა
და გეგმის კომპონენტებზე რას წარმოადგენს გაკვეთილის სასწავლო მიზანი? გაკვეთილის
მიზანთან შესაბამისი ეფექტური აქტივობები, ასევე აღვნიშნეთ ეროვნული სასწავლო გეგმის-
გათვალისწინების აუცილებლობაზე გაკვეთილის დაგეგმვისას.
|
როგორ გამოიყენებთ
ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?
აღნიშნულ შეხვედრებზე მონაწილეობის საფუძველზე,
მიღებულმა გამოცდილებამ მასწავლა, რომ სასწავლო პროცესის დაგეგმვა, სასწავლი მიზნების
სწორად განსაზღვრა ორიენტირებულია საგნობრივ სასწავლო გეგმაში მიღებული შედეგების
მიღწევაზე. სწორედ სასწავლო მიზანი, რომელიც გამოხატავს იმას, თუ რას უნდა მივაღწიოთ სასწავლო პროცესში ან რა ცოდნა
და უნარ-ჩვევები უნდა შეიძინონ მოსწავლეებმა,რომ უნდა უკავშირდებოდეს ეროვნულ სასწავლო
გეგმას და მის შედეგებზე უნდა იყოს გათვლილი,
რაც იქნება საფუძველი მოსწავლეების პროგრესის
შემოწმებისათვის, ასევე მასწავლებლების
თვითშეფასებისათვის, რომელიც განსაზღვრავს მოსალოდნელ სასწავლო შედეგებს.
მომდევნო
საწავლო წლებში შევუთანხმდები კოლეგებს, დავგეგმავ და ჩავატარებ მსგავს შეხვედრებს,
ასევე დავეხმარები შეხვედრებში მონაწილე მასწავლებლებს, რომ მათაც შეძლონ მსგავსი
შეხვედრების ორგანიზება და ჩვენება, რაც ხელს შეუწყობს მასწავლებლების თანამშრომლობას, კომპეტენციის ამაღლებას ,პრობლემების აღმოჩენას და აღმოფხვრას
და მოსწავლეებზე ორიენტირებული გაკვეთილების ჩვენებას, რაც მოსწავლეთა მაღალი აკადემიური
წარმატების საწინდარი იქნება
|
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
სამუშაო
შეხვედრების გეგმა
კოლეგებთან შეხვედრების ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი
და გვარი: იზოლდა დანელია
#
|
შეხვედრის თარიღი
|
შეხვედრის მიზანი
|
შეხვედრის ძირითადი საკითხები
|
1.
|
15.02-.
2018
|
სასწავლო რესურსის მნიშვნელობის განსაზღვრა საგაკვეთილო
პროცესში
|
სასწავლო რესურსის მნიშვნელობა
საგაკვეთილო პროცესში.
|
2.
|
12.03.2018
|
როგორ
ამაღლებს სასწავლო რესურსი მოსწავლეთა მოტივაციას
|
მოსწავლეთა
მოტივაციის საშუალებები.
სასწავლო
რესურსის როლი საგაკვეთილო პროცესში და მოსწავლეთა მოტივირების საქმეში.
|
3.
|
20.04.2018
|
სასწავლო რესურსის სახეების გაცნობა,მათი გამოყენების აუცილებლობა და თავად მასწავლებლის მიერ შექმნილი
რესურსების გაცნობა.
|
რა მიზნით ამზადებს მასწავლებელი სასწავლო რესურსს?
სასწავლო რესურსის შექმნისას გასათვალისწინებელი პირობები.
როგორ უნდა გამოვიყენოთ რესურსები?
როგორი უნდა იყოს რესურსის გამოყენების ინსტრუქცია?
|
კარგია მომეწონა , გამოვიყენებ ჩემს მუშაობაში
ReplyDelete