სასწავლო პროექტი
პროექტის სათაური
|
,,ეკო-აზროვნება“
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
გაეცნონ მოსწავლეები გარემოს წინაშე არსებულ საშიშროებას.
|
პროექტის აქტუალურობა
|
გამოუმუშავოთ მოსწავლეებს პრობლემაზე ორიენტირებული სწავლების არსი,დავანახოთ
საკითხი-პრობლემა, რომელიც საჭიროებს ძიებას, ალტერნატივების დაშვებას და იდეების
ჩამოყალიბებას.
|
პროექტის მიზანი
|
გაეცნობიან დიდაქტიკურად დამუშავებულ ცეცხლის, წყლის, მიწის და ჰაერის
გარშემო ინოვაციურ კვლევის სფეროებს (,,ეკო-გამოფენა“) და შეძლებენ პრეზენტაციების
გაკეთებას არსებულ საკითხზე
|
მოსწავლის ასაკი
|
14-15
|
ვადები და ხანგრძლივობა
|
2 კვირა
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
უცხ,ს.IV.9
უცხ.ს.IV.1
უცხ.ს.IV.12
უცხ.ს.IV.17
|
პროექტის საჭირო რესურსები
|
ინტერნეტი,კომპიუტერი,ეკო გამოფენა, თაბახის ფურცლები
ტესტები
|
პროექტის მსვლელობა
|
აქტივობა1:ჯგუფებად
დაყოფა, მოსწავლები იყოფიან ჯგუფებად-3 ჯგუფად,
თითოეულ ჯგუფს ეძლევა დავალება მოიძიონ ინფორმაცია ოთხ ძირითად ელემენტზე და განსაზღვრონ
დადებითი და უარყოფი
თი თიტოეულ
ელემენტზე
აქტივობა2:
მოსწავლეები წარმოადგენენ მოძიებულ ინფორმაციას
აქტივობა3:
მოსწავლეები წერენ ამ 4 ელემენტის დადებით და უარყოფით თვისებებზე და აფორმებენ მას
აქტივობა4:
თითოეული ჯგუფი აკეთებს ინტერნეტში მოცემულ დავალებებს, ტესტებს 4 ელემენტზე
აქტივობა
5: თითოეული ჯგუფი მოძიებული ინფორმაციით სურათებით აკეთებს პრეზენტაციას Power
Point-ში
|
აქტივობა
6: მომზადება პრეზენტაციის, პრეზენტირება და შეჯამება
აქტივობა 7
შექმნილი რესურსების განთავსება ბლოგზე
აქტივობა8:
თემაზე,,ეკო-აზროვნება“, როგორც მნიშვნელოვანი საკითხი, რომელიც მრავალგვარი მიდგომითა
დაგზით უნდა გადაიჭრას
აქტივობა
9: პროექტის შეჯამება
|
|
საგანთან/საგნობრივ
ჯგუფთან/ესგ-სთან კავშირი
|
ისტ
|
პროექტის ხელმძღვანელი
მასწავლებელი
|
იზო დანელია
|
პროექტის ხელ-ლის
ელ. ფოსტა
|
izo-danelia@mail.ru
|
პროექტის ვებ/გვერდი/ბლოგი
|
http://izodaneliasblog.blogspot.com
|
შედეგების მისაღწევად განხორციელებული
აქტივობები
|
საქმიანობის გაწერა დროში
|
საქმიანობის განმხორციელებელი
მოსწავლეები
|
საქმიანობის განხორციე
ლებაზე პასუხისმგე
ბელი მოსწავლეები
|
საქმიანობის შესაბამისი
რესურსები
|
|
1
|
პროექტის იდეის გაცნობა
|
ერთი დღე
|
წიგნები
ინტერნეტი
კომპიუტერი
,,ეკო-გამოფენა“
|
||
2
|
ჯგუფების შედგენა და დავალებების მიცემა
|
ერთი დღე
|
3
|
მასალების მოძიება
ინტერნეტში
|
ორი დღე
|
1,2,3 ჯგუფი
|
ინტერნეტი
კომპიუტერი
|
|
4
|
ინტერნეტის ვებ/გვერდზე საინტერესო ინფორმაციის მოძიება,დავალებე
ბები,რესურსები
|
ორიდღე
|
1,2,3ჯგუფი
|
თაბახის
ფურცლები
ფლომასტერ
ი
|
|
5
|
გამზადებულ ფორმატის ფურცლებზე რესურსების გადატანა
|
ორიდღე
|
1,2,3ჯგუფი
|
თაბახის ფურცლები,
ფორმატი,მა
კრატელი
|
|
6
|
პრეზენტაციის გაკეთება
Power Point
|
||||
7
|
პრეზენტაციის
და სექმნილი რესურსების ატვირთვა
ბლოგზე.
|
ერთი დღე
|
1,2,3 ჯგუფი
|
კომპიუტე
რი ინტერნ
ეტი
|
|
დისკუსიის
გამართვა
|
ერთი დღე
|
,,Save my world”


პროექტის რეფლექსია
No comments:
Post a Comment