პროექტი


            სასწავლო       პროექტი
პროექტის სათაური
     ,,ეკო-აზროვნება“
პროექტის მთავარი იდეა
გაეცნონ მოსწავლეები გარემოს წინაშე არსებულ საშიშროებას.
პროექტის აქტუალურობა
გამოუმუშავოთ მოსწავლეებს პრობლემაზე ორიენტირებული სწავლების არსი,დავანახოთ საკითხი-პრობლემა, რომელიც საჭიროებს ძიებას, ალტერნატივების დაშვებას და იდეების ჩამოყალიბებას.
პროექტის მიზანი
გაეცნობიან დიდაქტიკურად დამუშავებულ ცეცხლის, წყლის, მიწის და ჰაერის გარშემო ინოვაციურ კვლევის სფეროებს (,,ეკო-გამოფენა“) და შეძლებენ პრეზენტაციების გაკეთებას არსებულ საკითხზე
მოსწავლის ასაკი
14-15
ვადები და ხანგრძლივობა
2 კვირა
მოსალოდნელი შედეგები
უცხ,ს.IV.9
უცხ.ს.IV.1
უცხ.ს.IV.12
უცხ.ს.IV.17
პროექტის საჭირო რესურსები
ინტერნეტი,კომპიუტერი,ეკო გამოფენა, თაბახის ფურცლები
ტესტები
პროექტის მსვლელობა
აქტივობა1:ჯგუფებად დაყოფა, მოსწავლები  იყოფიან ჯგუფებად-3 ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფს ეძლევა დავალება მოიძიონ ინფორმაცია ოთხ ძირითად ელემენტზე და განსაზღვრონ დადებითი და უარყოფი
თი თიტოეულ ელემენტზე
აქტივობა2: მოსწავლეები წარმოადგენენ მოძიებულ ინფორმაციას
აქტივობა3: მოსწავლეები წერენ ამ 4 ელემენტის დადებით და უარყოფით თვისებებზე და აფორმებენ მას
აქტივობა4: თითოეული ჯგუფი აკეთებს ინტერნეტში მოცემულ დავალებებს, ტესტებს 4 ელემენტზე
აქტივობა 5: თითოეული ჯგუფი მოძიებული ინფორმაციით სურათებით აკეთებს პრეზენტაციას Power
Point-ში


აქტივობა 6: მომზადება პრეზენტაციის, პრეზენტირება და შეჯამება
აქტივობა 7 შექმნილი რესურსების განთავსება ბლოგზე
აქტივობა8: თემაზე,,ეკო-აზროვნება“, როგორც მნიშვნელოვანი საკითხი, რომელიც მრავალგვარი მიდგომითა დაგზით უნდა გადაიჭრას
აქტივობა 9: პროექტის შეჯამება




საგანთან/საგნობრივ ჯგუფთან/ესგ-სთან კავშირი
ისტ
პროექტის ხელმძღვანელი
მასწავლებელი
იზო დანელია
პროექტის ხელ-ლის
ელ. ფოსტა
izo-danelia@mail.ru
პროექტის ვებ/გვერდი/ბლოგი
http://izodaneliasblog.blogspot.com







     










შედეგების მისაღწევად განხორციელებული
აქტივობები
საქმიანობის გაწერა დროში
საქმიანობის განმხორციელებელი
მოსწავლეები
საქმიანობის განხორციე
ლებაზე პასუხისმგე
ბელი მოსწავლეები
საქმიანობის შესაბამისი
რესურსები
1
პროექტის იდეის გაცნობა
ერთი დღე


წიგნები
ინტერნეტი
კომპიუტერი
,,ეკო-გამოფენა“
2
ჯგუფების შედგენა და დავალებების მიცემა
ერთი დღე



3
მასალების მოძიება ინტერნეტში
ორი დღე
1,2,3 ჯგუფი

ინტერნეტი
კომპიუტერი
4
ინტერნეტის ვებ/გვერდზე საინტერესო ინფორმაციის მოძიება,დავალებე
ბები,რესურსები

ორიდღე

1,2,3ჯგუფი


თაბახის
ფურცლები
ფლომასტერ
5
გამზადებულ ფორმატის ფურცლებზე რესურსების გადატანა

ორიდღე

1,2,3ჯგუფი

თაბახის ფურცლები,
ფორმატი,მა
კრატელი
6
პრეზენტაციის გაკეთება
Power Point




7


პრეზენტაციის და სექმნილი რესურსების ატვირთვა
ბლოგზე.



ერთი დღე

1,2,3 ჯგუფი





კომპიუტე
რი ინტერნ
ეტი
დისკუსიის
გამართვა
ერთი დღე







                ,,Save      my  world”






















                                                            



                                                ''

  სასწავლო პროექტი 




                                                                                    -On the animal farm


      
 

        























                                                          პროექტის  რეფლექსია




No comments:

Post a Comment

Past simple vs past perfect