მოსწავლეთა ოლიმპიადა


                             მოსწავლეთა ოლიმპიადა

2016-2017 სასწავლო წელს კინგსისა  და სმარტის ოლიმპიადაში,ინგლისურ ენაში აქტიური მონაწილეობა მიიღო მეათე კლასის მოსწავლემ ქრისტინე კილასონიამ, სადაც წარმატებული გახდა და დაჯილდოვდა დიპლომით და სერთიფიკატებით

მოსწავლესთან ჩატარებული გაკვეთილის პროგრამა, მასში აღწერილი საქმიანობის ტიპი და მისი მიღწევის გზები:
              
 *ლექსიკური და გრამატიკული მასალის მიწოდება, ადვილად გასაგებ ზეპირ 
თუ საკომუნიკაციო სიტუაციებში, ენობრივ მასალაზე აგებული დიდაქტიზებული ტექსტების მეშვეობით,
*მრავალფეროვანი აქტივობებისა და სავარჯიშოების შეთავაზება
3.1 არსებითი სახელი
3.2 არტიკლი
3.3 ზედსართავი სახელი
3.4 რიცხვითი სახელი
3.5  ნაცვალსახელი
3.6  ზმნა
3.7  ზმნიზედა
3.8  წინდებული
3.9 კავშირი
3.10 ნაწილაკი
3.11 პირდაპირი და ირიბი თქმა
3.12  სტრუქტურები
3.1 არსებითი სახელი
Noun
 * თვლადი/უთვლადი არსებითი სახელები-Countable/Uncountable Noun:
* კუთვნილებითი ბრუნვა-Possessive  Case;
* მხოლობითი/მრავლობითი რიცხვი-Singular/ Plural Number
* წესიერი/არაწესიერი ფორმები;

3.2არტიკლი

Article
  * განსაზღვრული არტიკლი- Definite Article;
* განუსაზღვრელი არტიკლი- Indefinite Article;
* ნულოვანი არტიკლი- Zero Article;
*განსაზღვრული, განუსაზღვრელი, ნულოვანი არტიკლების გამოყენების ძირითადი ხერხები.
ზედსართავი სახელი
Adjective
·         ზედსართავი სახელის შედარების ხარისხები- Comparison of Adjectives;
·         წესიერი და არაწესიერი ფორმები;
·         შედარების კონსტრუქციები-(as-adj+as, so(as)+adj.+as:
·         ზედსართავი სახელის წყობა  წინადადებაში
ნაცვალსახელი
Pronoun
·         პირის ნაცვალსახელი-personal pronouns (subject/object pronauns);

*კუთვნილებითი ნაცვალსახელები-possessive pronouns/ possessive Adjectives;
* მიმართებითი ნაცვალსახელები-Relative Pronouns
* უკუქცევითი ნაცვალსახელები- Reflexive Pronouns
* ურთიერთობითი ნაცვალსახელები-Reciprocal Pronouns;
* უპირო ნაცვალსახელები-Impersonal Pronouns(you,they,one,it
ზმნა
Verb






















წინადადება
Sentence Types













წინდებული
Preposition




ზმნიზედა

Adverb



წინადადების წევრები
Parts of the Sentence






·         წესიერი/ არაწესიერი ზმნები-Regular/Irregular Verbs
·         სრულმნიშვნელოვანი/ დამხმარე ზმნები-Main/ Auxillary
·         Verbs
·         გარდაუვალი გარდამავალი ზმნები-Transitive /Intransitive Verbs;
·         მოდალური ზმნები-Modal Verbs; can, may, must,need,should,ought,to be able to,to have to,
·         ფრაზული ზმნები-Phrasal Verbs(care for, complain to/ about;)
·         დრო
·         მოქმედებითი გვარი-Ative Voice
·         Present/Past/Future in the Past simple;
·         Present/ Past /Progressive;
·         Present /Past Perfect
·         Present Perfect Progressive;
·         Ways of expressing future action(to be going to, Present Progressive;
·         ვნებითი გვარი-Passive Voice;
·         Present/Past/ future simple;
·         Present/Past Progressive;
·         Present/Past Perfect;




მარტივი წინადადება-
·         რთული ქვეწყობილი წინადადება-Complex Sentences;
·         პირობითი წინადადებები-Conditional Sentences(Cond.1,II and Wishes;
·         თხრობითი წინადადება-Declarative Sentence;
·         ბრძანებითი წინადადება-Imperative Sentence;
·         კითხვითი წინადადების ტიპები-Form of Questions(Yes,No,WH,Tag,Or questions)
·         უქვემდებარო წინადადება-Impersonal Sentence(I,You,they,one as a subject)






·         დროის/ადგილის/მიმართულების აღმნიშვნელი წინდებულები-Prepositions of Yime/Direction;




·         შედარების ზმნიზედები-Comparison  of Adverbs   
·         შედარების კონსტრუქციები-(as+adv+as, so(as)+adv+as);



·         ქვემდებარე-Subject
·         შემასმენელი-Verb(Predicate)
·         დამატება-(პირდაპირი/ ირიბი)-Direct/ Indirect Object;







სტრუქტურები
Structure
პირდაპირი/ირიბითქმ

·         There is/There are,Letme…used to,make smb,…etc…,




ღონისძიებაში მონაწილის დამადასტურებელი დიპლომი, სერთიფიკატი და მოსამზადებელ აქტივობებთან      გამოყენებული შესაბამისი რესურსები.

















                             მოსწავლეთა     ოლიმპიადა

2018-2019  სასწავლო წელს  კინგსის  ოლიმპიადაში  გაზაფხულის  სეზონზე ,  ინგლისურ ენაში,  აქტიური  მონაწილეობა  მიიღო  მე-6  კლასის  მოსწავლემ  ელენე  თოდუამ,  სადაც  წარმატებული  გახდა  და დაჯილდოვდა  დიპლომით.


მ ოსწავლესთან  ჩატარებული  გაკვეთილის  პროგრამა,  მასში  აღწერილი  საქმიანობის  ტიპი  და მისი  მიღწევის  გზები.

ლექსიკური  და  გრამატიკული  მასალის  მიწოდება,  ადვილად  გასაგებ  ზეპირ  თუ  საკუმუნიკაციო  სიტუაციებში,  ენობრივ  მასალაზე  აგებული  დიდაქტიზებული  ტექსტების  მეშვეობით.მრავალფეროვანი  აქტივობების  შეთავაზება;  ასევე კინგსის  ტესტებზე  ვარჯიში.
    
·         სამეთყველო  ფუნქციები
·         ლექსიკა
·         გრამატიკა
·         სოციოკულტურა  და  კულტურა


1.სამეტყველო  ფუნქციები;

1.1. სოციალური  ურთიერთობები
1.2.ინფორმაციის  გაცვლა
1.3.აღწერა/ დახასიათება
1.4.გემოვნება/შეფასება
1.5.საჭიროება/სურვილი/მოთხოვნილება
1.6.გრძნობები/ემოციური რეაქციები
1.7.დროში  ორიენტირება
1.8.სივრცეში ორიენტირება
1.9.ნებართვა/ ვალდებულება/აკრძალვა.
1.10.                ლოგიკური კავშირები
1.11.                ინტერაქცია  საკლასო  ოთახში.


          
                2.  ლექსიკა
               2.1. ინდივიდი
                       2.2. აქტივობები
                      2.3. ინდივიდის  გარენოცვა
                      2.4. მედია
                      2.5.  ორიენტირება
                      2.6. დღესასწაულები  და ზეიმები

            3. გრამატიკა

        
3.1.არსებითი სახელი
Nouns
·         საკუთარი/საზოგადო-Proper nouns/common nouns;
·         თვლადი/უთვლადი არსებითი სახელები-Countable/Uncountable nouns;
·         კუთვნილებითი  ბრუნვა- Possesive  Case;
·         რიცხვი(მხოლობითი/მრავლობითი)-Singular/Plural Number;
3.2.არტიკლი
Artikles
·         განსაზღვრული  არტიკლი-Definite Artcle;
·         განუსაძღვრელი  არტიკლი-Indefinite Artcle;
·         ნულოვანი  არტიკლი-Zero  Article;
3.4.ნაცვალსახელი
Pronouns
·         პირის  ნაცვალსახელი-personal  Pronouns;
·         კუთვნილებითი  ნაცვალსახელები-Possessive Pronouns/Possessive Adjectives;
·         მიმართებითი  ნაცვალსახელები-Relative Pronouns;
·         უკუქცევითი ნაცვალსახელები-Reflexive/Emphatic Pronouns;
·         კითხვითი  ნაცვალსახელები-Interrogative  Pronouns;
·         განუსაზღვრელი  ნაცვალსახელები-Indefinite Pronouns;
3.5.ზმნიზედა
Adverbs
·         შედარების  ხარისხები-Comparison of adverbs;
3.6რიცხვითი სახელი
Numbers

·         რაოდენობითი  რიცხვითი სახელები-Cardinal Numbers
·         რიგობითი  რიცხვითი სახელები-Ordinal  Numbers
3.7. ზმნა
Verbs
·         სრულმნიშვნელოვანი/დამხმარე ზმნები-Main/Auxiliary Verbs;
·         წესიერი/არაწესიერი  ზმნები-Regular/Irregular Verbs;
·         მოდალური ზმნები-Modal Verbs;
·         დრო-Tense  forms;
Present/Past/Future simple;
Present/ Past Continuous;
Present/Past/Perfect/Perfect Continuous;
·         გვარი(მოქმედებითი, ვნებითი)-Active/Passive Voice;
·         კავშირებითი კილო-Subjunctive  Mood;

3.9.  კავშირი
Conjunctions
·         Co-ordinating, subordinating-and,or,so,but,that,where,when,because,, that’s why, etc..;
3.10.ნაწილაკი
Particle
·         No, not, too, only, almost, etc..;


ოლომპიადისათვის  მოსწავლის   მომზადების  პროგრამა

სკოლიდასახელება
დიდიჭყონის  N1 საჯარო სკოლა
პროგრამის  დასახელება
ოლიმპიადისთვის მოსწავლეთა  მომზადება  ინგლისურ  ენასა და  ლიტერატურაში
პროგრამის  ტიპი
კლასგარეშე  საქმიანობა
პროგრამის ხანგრძლივობა
3-თვე  (თებერვალი, მარტი, აპრილი)

სწავლების  ენა
ინგლისური ენა
პროგრამის  მიზნები და ამოცანები
·         მოსწავლეთა  ანალიტიკური, შემოქმედებითი, აღწერითი ან თხრობითი ტექსტის აგება;
·         აქტიური  კითხვის  გაცნობა;
·         დაკვირვების უნარ-ჩვევის განვითარებაზე მუშაობის მხატვრული  ხერხების გაცნობა;
·         ანალიზის  პერსონაჟის ხატვის  ხერხებზე დაკვირვების  უნა-ჩვევის განვითარება;

აქედან  გამომდინარე  პროგრამის ამოცანები;
·         ინფორმაციის  მოპოვება ტექსტებიდან  გამომდინარე;
·         მეტყველების  ნაწილებზე სათანადო  ტესტის დამუშავება;
·         მართლწერის  თავისებურებების შესწავლა-ანალიზი;
·         მარტივ დართულ დროებზე ტესტების დამუშავება
·         საინფორმაციო  და სამეცნიერო ტექსტების  გაცნობა
·         ლექსიკა-ფრაზიოლოგიებზე მუშაობა;
უნარ-ჩვევები, რომეთა  გამომუშავებას  ხელს  უწყობს  პროგრამა
·         წერითი კულტურის დახვეწა, გაანალიზება;
·         კითხვის  სტრატეგიების  გამოყენება, კითხვის ეფექტური ორგანიზებისათვის;
·         ტექსტის  ანალიზი
·         პრობლემაზე მსჯელობა;
სწავლების  მეთოდები  და სტრატეგიები
·         ჯგუფური  მუშაობა
·         ტესტირება
·         ჩანაწეების  გაკეთება
·         გონებრივი იერიში
·         ჯიგსოს მეთოდი
·         სიმულაციები-როლური თამაში
·         მასწავლებლისა და მოსწავლეთა შეფასება
·         სტრატეგია 3,2 1
პროგრამის  შინაარსი  მიმართულების მიხედვით
მიმართულება კითხვა:
  უცხ.დ.VI.10.მოსწავლეს შეუძლია  შინაარსის  გაგების გასაადვილებლად მიმართოს  სხვადსხვა სტრატეგიას
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·         დამოუკიდებლად ამოიცნობს, უცნობი სიტყვების, წინადადებების მნიშვნელობას, ნაცნობი ელემენტების(მაგ. კონტექსტის, ილუსტრაციის,ნაცნობი ასოების დახმარებით:
·         მშობლიურ  ენაზე აღწერს, რაა გზით მოიძია, ამა თუ იმ საკითხი/ამოცანის გადაჭრა  ;ადარებს სხვების მიერ შერჩეულ ხერხს და გამოაქვს  დასკვნა  იმის შესახებ,  თუ რომელი მიდგომა იყო
·         უცხ.დ.13.იყენებს  ადგილმდებარეობის  გამომხატველ  მარტივ  ენობრივ  სასუალებებს(მაგ.არს.სახ.;წინდებული; ზმნიზედა)
·         ათანხმებს არსებით და ზედსართავ  სახელებს რიცხვში,სქესში ათანხმებს ზმნას  არსებით სახელთან  პირსა და რიცხვში
·         იცავს  ორთოგრაფიის  წესებს
      უცხ.დ.VI.14.  მოსწავლეს  შეუძლია  წერის  სტრატეგიების  გამოყენება  ნაწერის გაუმჯობესების  მიზნით .
 შედეგი  თვალსაჩინო, თუ მოსწავლე:
·         მოიძიებს  და ამზადებს  აუცილებელ  სასწავლო  რესურსებს
   
მიმართულება -სწავლის სწავლა
             უცხ.დ.VI.21. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების  სასწავლო  საქმიანობის  ხელშეწყობის მიზნით გამოყენება
        შედეგი თვალსჩინოა , თუ მოსწავლე:
·         ფექტურად იყენებს  რესურსებს(გრამატიკულ ცნობარს,ილუსტრაციებს  და სხვა)
·         მოიძიებს  ინფორმაციას/სასწავლო მასალს ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ისტ-ის მეშვეობით.
·         იყენებს ისტ-ის ამა თუ იმ  მასალას/ტექსტის  შესაქმნელად  დასამუშავებლად.

        უცხ.დ.VI.23.  მოსწავლეს  შეუძლია  გრამატიკულ  მოვლენებში გასარკვევად  სათანადო  სტრატეგიების  გამოყენება.
შედეგი  თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე
·         კონკრეტულ  მასალებზე დაყრდნობით ამოიცნობს  ენობრივ  მექანიზმებს
·         იყენებს სქემებს, ტაბულებს;
·         ადარებს ერთმანეთს  უცხოური  და მშობლიური  ენების  გრამატიკულ  მოვლენებს.
 მიმართულება:   მოსმენა
        უცხ.დ.VI.1.  მოსწავლეს სეუძლია მოსმენილი  მცირე  დიალოგის  გაგება
    შედეგი  თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         ამოიცნობს სასაუბრო  თემის  კონტექსტს
·         ამოკრებს  დიალოგიდან  კონკრეტულ დეტალებს( ვინ, სად, როდის, როგორ,რამდენი  და სხვა)
    უცხ.დ.VI2. მოსწავლეს შეუძლია  ამინდის მარტივი პროგნოზის  გაგება;
      შედეგი  თვალსაჩინოა  თუ მოსწავლე:
·         ამოიცნობს  მისთვის  ნაცნობ  გეოგრაფიულ  დასახელებებს;
·         ამოიცნობს  ატმოსფერულ  მოვლენებს  და ტემპერატურას;
მოსმენის  სტრატეგიები.
     უცხ.დ.VI.5.   მოსწავლეს შეუძლია  შინაარსის  გასაგებად  სათანადო  სტრატეგიების  გამოყენება.
        შედეგი  თვალსაჩინოა,  თუ მოსწავლე:
·         სათაურის  ილუსტრაციების  საფუძველზე  გამოთქვამს  ვარაუდს  შინაარსის შესახებ.
·         ცდილობს  უცნობი სიტყვების, გამოთქმების, წინადადებების  მნიშვნელობის  დამოუკიდებლად ამოცნობას  ნაცნობ  ელემენტებზე  დაყრდნობით( მაგ. კონტექსტი,  ილუსტრაცია, ინტონაცია და სხვა),
·         მშობლიუ ენაზე აღწერს, რა ხერხით(გზით)  მოახერხა  მოსასმენი  ამოცანის  გადაჭრა;
·           უყურებს  საბავშვო  ტელეგადაცემებს  უცხოურ  ენაზე;









განხორციელებული  აქტივ:ობები

N
თემა
აქტივობა
გამოყენებული  რესურსები
ჩატერების დრო


1



მოსმენა  და კითხვა
აქტივობა.1
აუდიო მასალის მოსმენადა სათანადო  მასალის  შესრულება.
აქტივობა2
მცირე ზომის  ტექსტის  წაკითხვა  დაშესაბამისი დავალების  შესრულება
აწტივობა3
Edu.aris.ge-ზე წინა წლების ოლომპიადისდავალებების
შესრულება
აქტივობა. 4
საშინაო დავალება

სამუშაო რვეული
დაფა, ინტერნეტ რესურსი, გასულიწლის კინგსის ოლიმპიადის ნიმუშები
11.02.2019წ




19.02.2019წ





26.02.2019წ
2
გრამატიკა
აქტივობა 1
თეორიული  მსალი გახსენება
აქტივობა 2გასული წლების ოლიმპიადის მასალების ნიმუშების  მიხედვით თემის  შესაბამისი დავალებების შესრულება
აქტივობა 3
მასალის  შესაბამისი  სავარჯიშოების შესრულება
აქტივობა 4 .
საშინაო  დავალება
სამუშაო რვეული
დფა, ინტერნეტ რესურსი,გასული წლის კინგსის ოლიმპიადის   ნიმუშები
7.03.2019წ





13.03.2019წ



27.03.2019წ
3
წერა
აქტივობა 1
სავარჯიშოების კრებული  სხვადასხვა თემასთან დაკავშირებული
აქტივობა 2.
მცირე ზომის  ტექსტის შედგენა
აქტივობა. 3.
გასული წლის კინგსის ოლიმპიადის ტექსტის ნიმუშები
აქტივობა.5
საშინაო  დავალება
სამუშაო რვეული
დაფა,  გასული წლის კინგსის ოლიმპიადის ნიმუშები,  სხვადასხვა  სახელმძღვანელოდან ამოღებული სავარჯიშოები
14.03.2019წ



20.03.2019წ




29.03.2019წ
4
საუბარი
აქტივობა 1
სასაუბრო თემის შერჩევა წყვილებისთვის
აქტივობა 2.
ინდივიდუალური დავალება- საუბარი მისთვის საინტერესო თემაზე
აქტივობა 3.
ინტერაქციასი მონაწილეობა
აქტივობა. 4
საშინაო  დავალება

სამუშაო რვეული,
დაფა, სხვადასხვა სახელმძღვანელოდან ამოღებული სავარჯიშოები, გასსული წლის ოლიმპიადის ნიმუშები

8.03.2019წ



15.03.2019წ


25.03.2019წ
5
კომბინირებული დავალებები
სავარჯიშოები, ტექსტები, ტესტები
სამუშაო რვეული, დაფა, სხვადასხვა წიგნებიდან ამოღებული სავარჯიშოები
4.03.2019წ
6
შემაჯამებელი
ტესტები
სახელმძღვანელოდან ამოღებული ტესტები, გასული წლის ოლიმპიადის ტეტების ნიმუშები
16.03.2019წ








ოლიმპიადაში  მონაწილის  დამადასტურებელი  ცნობა და  მოსამზადებელ  აქტივობებთან  გამოყენებული  შესაბამისი  რესურსები










      


































ოლიმპიადაში  მონაწილეობის  დამადასტურებელი ცნობა



       ოლიმპიადებისთვის, კონკურსებისთვის, შეჯიბრებისთვის მოსწავლის   მომზადება.

2018-2019  სასწავლო  წელს   კინგსის ოლიმპიადაში, ინგლისურ ენაში  აქტიური  მონაწილეობა  მიიღო მე-4 კლასის მოსწავლემ  ლუკა  ჯანაშიამ, სადაც  წარმატებული  გახდა  და დაჯილდოვდა სერთიფიკატით.


მოსწავლესთან  ჩატარებული  გაკვეთილი  პროგრამა,  მასში აღწერილი  საქმიანობის  ტიპი  და მისი მიღწევის გზები;

სკოლის დასახელება
სსიპ მარტვილის მუნიციპალიტეტის  დიდიჭყონის N1  საჯარო სკოლა
პროგრამის  დსახელება
ინგლისური ენა-კლასგარეშე  სწავლება ოლიმპიადებისთვის, კონკურსებისთვის,შეჯიბრებისთვის მოსწავლეების მომზადება
პროგრამის  ტიპი
კლასგარეშე  დამატებითი სამუშაო
პროგრამის ხანგრძლივობა
1 თებერვლიდან  30 მარტამდე
სწავლების ენა
ინგლისური  ენა
პროგრამის  შემუშავების თარღი და განახლების საკითხი
პროგრამა შემუშავდა 2019წელს  და განახლდება საჭიროების მიხედვით
წინაპირობა
მოსწავლის  ინდივიდუალური  შესაძლებლობები  და  მოთხოვნილებები
                   პროგრამის    მიზნები და ამოცანები
უცხო  ენის  ცოდნის  გაღრმავებ,  შემეცნებითი  უნარების  განვითარება, ოლიმპიადებისათვის მოსწავლეების  მომზადება  მოსმენის,  კითხვის,  წერის,  ლაპარაკის  უნარ-ჩვევების  გამომუშავება  და პრაქტიკაში  გამოყენება.  ლოგიკური  აზროვნების  ჩამოყალიბება,  ლექსიკურ-გრამატიკული ცოდნის გაფართოება და გამყარება.
        
                პროგრამის  მიმართულებები

1.   კითხვა
                       2.მოსმენა
                       3.გრამატიკა
                       4.საუბარი
                       5.წერა
                       6. კომბინირებული  დავალებები

              მიმართულების   ძირითადი  მიზნები
                   1.   მიმართულება-მოსმენა
.მცირე ზონის ტექსტის  მოსმენა,  აღწერითი  ნარატიული  ხასიათის  ილუსტრირებული  ტექსტის  გაგება  მოსმენის  საფუძველზე,  პერსონაჟების  ამოცნობა  სხვადასხვა  ნიშნის  მიხედვით
                    2.გრამატიკული  მასალის  ცოდნა
ადგილმდებარეუბის  გამომხატველი  ენობრივი  საშუალებების  გამოყენება (მაგ. წინდებულის,ზმნიზედის,ზმნის სათანადო  ფორმების  შერჩევა,  შეთანხმება პირში, რიცხვში  და სქესში);
                   3.კითხვა
უცნობი  ტექსტის  წაკითხვა,, გაანალიზება, მთავარი  აზრის  გადმოცემა,  კითხვებზე პასუხის  უნარის  ჩამოყალიბება
                4.საუბარი-ლაპარაკი
დიალოგიური  და მონოლოგიური საუბრის  თავისუფლად  წარმოსახვის უნარის  ჩამოყალიბება
                5.    წერა
             წერის უნარ-ჩვევების განვითარება
            6.   კომბინირებული  დავალებები

      სავარჯიშოები,ტექსტები კითხვის ა და სასაუბრო თემისათვის, შემაჯამებელი ტესტები



      სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები
                    სწავლის სწავლა


              დაწყებითი  საფეხური-IV დონე  (დ.IV)
                   განხორციელებული  აქტივობები:
N1
თემა
    მიზანი
აქტივობა
რესურსები
დრო

მოსმენა
მიმარღულებამოსმენა
უცხ.დ.IV.2. მოსწავლეს შეულია მცირე ზომის  ილუსტრირებული  დიალოგის  გაგება
·         მოისმენს და ამოიცნობს,სასაუბრო თემას, კონტექსტს,
·         ამოიცნობს თანამოსაუბრეებს
·         ამოიცნობს დიალოგიდან კონკრეტულ დეტალებს(ვინ, სად, რამდენი, როდის, როგორ, და სხვა)
უცხ.დ.IV.3მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის აღწერითი ნარატიული  ხასიათის ტექსტის გაგება
·         ამოიცნობს  აღწერილ პერსონაჟს (ცხოველს, საგანს სხვადასხვა ნიშნის  მიხედვით)
·         ასახელებს  პერსონაჟებს;
·         ამოიცნობს  მოსაუბრეს , ვის ეკუთვნის , ესა თუ ის  ნათქვამი;
მოსმენის სტრატეგიები:
უცხ.დ.IV.4.მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სატანადო სტრატეგიების  გამოყენება
·         სათაურის ილუსტრაციის საფუძველზე გამოთქვამს ვარაუდს შინაარსის შესახებ;
·         მშობლიურ ენაზ აღწერს, რა ხერხით, რა გზით მოახერხამოსასმენი დავალების შესრულება.



აქტივობა1
აუდიო მასალის  მოსმენა და სათანადო დავალების შესრულება
აქტივობა2
მცირე ზომის დიალოგების მოსმენა და წინადადებების შევსება;






აქტივობა3
ტექსტის მოსმენა დ ა ამოცნობა რომელ მოსაუბრეს ეკუთვნის ეს საუბარი;
აქტივობა4
წინა წლების ოლიმპიადის დავალებების შესრულება
აქტივობა5
საშინაო დავალება
სამუშაო რვეული,დაფა , ინტერნეტ რესურსები
გასული წლის ოლიმპიადის ნიმუშები
7.02.
2019წ




13.02
2019წ







21.02
2019წ





28.02.
2019წ






2.
კითხვა
უცხ.დ.IV.5. მოსწავლეს შეუძლია ილუსტრირებული  ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის მოძიება.
·         ტექსტში პოულობს ილუსტრაციის შესაბამის მონაკვეთს;
·         ტექსტში მოცემულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით ასრულებს კონკრეტულ ქმედებას( მაგ. ავსებს ცხრილს,/სქემას, ასრულებს ნახატს) პოულობს შესაბამის ილუსტრაციას და სხვა.
უცხ.დ.IV.6. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს კითხვის ელემენტარული უნარ-ჩვევა
·         თავისუფლად კითხულობს მცირე ზომის ნაცნობ ტექსტს;
კითხვის  სტრატეგიები
უცხ.დ.IV.7. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სტრატეგიების გამოყენება;
·         ილუსტრაციებზე სათაურზე დაყრდნობით მშობლიურ ენაზე გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის შინაარსის შესახებ



აქტივობა1
მცირე ზომის ტექსტის წაკითხვა და სესაბამისი დავალების შესრულება
აქტივობა2
ტექსტში მოცემულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით კონკრეტული დავალების შესრულება



აქტივობა3
წინა წლების ოლიმპიადების დავალების შესრულება
აქტივობა5
საშინაო  დავალება

სამუშაო რვეული, დაფა, ინტერნეტ რესურსები ,გასული წლის ოლიმპიადის ნიმუშები
15.02
2019წ





22.02.
2019წ







8.03.
2019წ




14.03.
2019წ

წერა
უცხ.დ.IV.8. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტების შედგენა.
·         ამატებს ტექსტში ნაკლულ ინფორმაციას;
·         მოცემულ ყალიბს ავსებს განსხვავებული შინაარსით;
უცხ.დ.IV.9. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
·         წერითი  კულტურის დახვეწა
უცხ.დ.IV.9.  მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი  ტექსტის  სტრუქტურის დაცვა.
აქტივობა1
მცირე ზომის ტექსტების შედგენა
აქტივობა2
სავარჯიშოების კრებული სხვადასხვა თემასთან დაკავშირებით
აქტივობა3
ზმნის სათანადო ფორმების შერჩევა წინადადებებში
სამუშაო რვეული,დაფა, ინტერნეტ რესურსი, წინა წლების ოლიმპიადის ნიმუშები
12.03.
2019წ


22.03
2019წ




29.03
2019წ
4.
გრამატიკა
უცხ.დ.IV.14.მოსწავლე ამოიცნობს ელემენტარულ ენობრივ მაჩვენებლებს და შეუძლია მისი გამოყენება
·         იყენებს დროის სათანადო ფორმებს.
·         შეარჩევს ადგილმდებარეობის გამომხატველ სწორ წინდებულებს, ზმნიზედას
აქტივობა1
წინებულების ჩასმა წინადადებებში
აქტივობა2
შესატყვისი დროების გამოყენება წინადადებებში
აქტივობა.3
თეორიული მასლის გამოყენება. მასალის შესაბამისი სავარჯიშოების შესრულება.
აქტივობა. 4
საშინაო  დავალება

სამუშაო წიგნი, დაფა, ტაბულები,წინა წლების ოლიმპიადების  ნიმუშები.

17.03.
2019








21.03., 2019წ






29.03.2019წ
5.
ლაპარაკი
უცხ.დ.IV.10.  მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის ზეპირად თქმა და ლექსიკური ცოდნის გამოყენება.
·         სწორად გრკვეულად გამოთქვამს ნაცნობ სიტყვებს, ფრაზებს,, ენის გასატეხს.
·         ზეპირად კითხულობს ლექსებს;
·         ზეპირდ გაითამაშებს მარტივ დიალგებს და სცენებს;
უცხ.დ.IV.11. მოსწავლეს შეუძლია  მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა
·         ელემენტარული საჭიროებებით მიმართავს უცხოურ ენაზე მასწავლებელს, თანაკლასელს,(მაგ. ვერ გავიგე, მინდა,)
·         პასუხობს მარტივ კითხვს ნასწავლი ტექსტის გარშემო


აქტივობა1
სასაუბრო ტემის შერჩევა წყვილებისთვის.
აქტივობა2
ინდივიდუალური დავალება:საუბარი მისთვის შერჩეულ თემაზე
აქტივობა3
ინტერაქციაში მონაწილეობა
აქტივობა4
საშინაო  დავალება
სამუშაო  რვეული, დაფა , ინტერნეტ რესურსი, პოსტერი


4.04.2019წ.






11.04.2019წ








16.04.2019წ
6.
კომბინირებული
დავალებები
სწავლის  სწავლა
უცხ.დ.IV.19.მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით;
·         ეფექტურად იყენებს რესურსებს, გრამატიკულ ცნობარს, ილუსტრაციებს;
·         მოიძიებს ინფორმაციას, როგორც სკოლაში, ასევე სკოლის გარეთ ხელმისაწვდომ რესურსებში
·         იყენებსისტ-ის ამა თუ იმ მასალის/ტექსტის შესაქმნელად/დასამუშავებლად;
·         ქმნის ოპერატიულ რესურსებს და იყენებს მათ;
უცხ.დ.IV.17.მოსწავლეს შეუძლია  სასწავლო საქმიანობის  ორგანიზება.
უცხ.დ.IV.22.  მოსწავლეს შეუძლია  თანაკლასელთან, ჯგუფის  წევრებთან  მასწავლებელთან  თანამშრომლობა.
აქტივობა. 1
სასწავლ ორესურსების  მომზადება
აქტივობა. 2
გრამატიკული ცნობარის შექმნა და გამოყენება.
აქტივობა.3
ისტ-ის  გამოყენება ,სასსწავლო მასალის  შესაბამისად.
აქტივობა. 4
საშინაო დავალება-რესურსების  მოძიება
სამუშაო წიგნი, დფა,პოსტერი, წინა წლების  ოლიმპიადის  ტესტები

6.03.2019წ




12.02.2019წ



18.02.2019წ







                     
                 გამოყენებული  რესურსები


      
                  



  


















  
          



ოლიმპიადაში  მოსწავლის  მონაწილეობის  ცნობა  
 




















 












No comments:

Post a Comment

Past simple vs past perfect